Liten update om mitt liv här på jorvik...

Jag suger på att blogga. Det vet jag. Men det är inte det det här inlägget ska handla om.
Jag tänker börja med att säga at jag har lämnat en så fantastisk och underbar klubb, som nästan kändes min familj. De fick mig glad när jag var ledsen, och fick mig att skratta hela tiden. Jag var medlem i Crystal Ghosts en ganska kort tid tror jag. Men jag har fantastika vänner där, och är lite ledsen över att jag inte hann lära känna Rose Underland. Men det jag är mest ledsen över, det är att jag lämnade cg. Varför lämnade jag? Jo, för att jag ville ha något eget, där jag bestämmer. Så jag startade min egna klubb. 
 
 
Jag avslutar detta inlägget med att säga att jag kommer fortsätta att blogga, men på min klubb blogg istället. Så det är här ni kommer hitta mig nu: http://ssilverfeathers.weebly.com/stella.html
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0