Kvällen ^^

Hej hej, det var ett tag sedan... Men jag försöker att bli aktiv igen, både på sso och på bloggen men det är mycket som händer just nu irl...
Jag spenderade 200 sc hos veterinären idag, så trött på att se mina hästar helt förstörda efter som att jag inte tagot hand om dom på så länge. Så nu är dom jätte glada igen! :D 
Jag failade idag... trodde det var den 20nde men det är ju den 21a idag så jag missade klubbeventet! Tråkigt för jag hade ju sett fram emot det! Men men, får se till jag håller koll på det från och med nu.
Jag fick grilla en liten stund med alla som var inloggade iaf så det var ju mysigt!
 
Bytte bakgrund och header idag. Headern tog rätt lång tid och göra för jag är sån noob i gimp så jag fattade noll men det blev ok iaf. Inte något annat som är nytt annars direkt...
Aja, ha en bra kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0