Ikväll var nu, så ikväll blev fem minuter senare.

Oki doki.
Skolan har börjat osv. Jag kommer inte kunna vara inne lika mycket på star stable som jag varit på sommarlovet, dessutom får jag betyg nu och jag vill få bra betyg så datorn kan inte vara det viktigaste just nu. 
Jag har även fått byta klass, vilket vi (jag och mina föräldrar) försökt med länge, det känns super bra efter som att alla mina kompisar är i den klassen.
Sedan har jag varit på klassresa med min nya klass. Från måndag till onsdag. Och jag tappade både blogglusten och lusten att spela star stable. Och vårat internet är kasst. Vi kan ine surfa fler än två, för då kraschar internet. Jätte tråkigt verkligen. I min familj är vi fem, och minst tre som surfar ofta så det är ganska jobbigt liksom hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0